F DRUGLORD 2 ~ sPRing_kaRAt

Pages

Feb 14, 2011

DRUGLORD 2


salam..2
fuhh…ari nie sibuk betul aku… berlimpah2 keje nak disiapkan… akhirnya tiba masa tuk relax ckit.. hahaa.. teringat pulak mini game yang membe aku bagi beberapa hari lalu… tiba masa aku try test game tu.. hahaa.. boleh tahan gak.. sempoi je game nie tapi perlu perah otak gak…
game nie objektif die 1 je.. pikir macam mana korang nak jadi pengedar dadah yang berjaya… haha… korang kene tengok market dadah dunia… boleh beli senjata kalo ade pergaduhan.. boleh seludup dadah ke negara lain.. skali lagi aku cakap game nie style laaa… hahaa…
nie aku ade screenprint game nie…..

1
saiz game 450kb (originally 780kb).. bagi yang nak try boleh download di link bawah nie.. kalo link broken sila bagi tahu ek.. have great time playing..Open-mouthed smile
DRUGLORD 2: [DOWNLOAD]

0 comments :

Post a Comment

KLIK SEKALI SEHARI

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...