F HUBUNGAN CINTA LEE MIN HO DAN PARK MIN YOUNG TERJAWAB ~ sPRing_kaRAt

Pages

Oct 29, 2011

HUBUNGAN CINTA LEE MIN HO DAN PARK MIN YOUNG TERJAWAB




Berikutan laporan khabar angin ke atas Lee Min Ho dan Park Min Young, agensi Lee Min Ho, StarHaus Hiburan, telah mengeluarkan satu kenyataan yang mengesahkan hubungan mereka.



"Kami rasa terdapat beberapa salah faham di pihak kami. Kami hanya mahu berhati-hati dengan sesetengah media yang menggunakan perkataan 'Ae Yul (bermaksud: ghairah cinta dalam bahasa Korea)' untuk menggambarkan hubungan mereka, lebih-lebih lagi apabila mereka hanya dalam proses mula berkenal-kenalan antara satu sama lain, "seorang pegawai dari StarHaus beritahu kepada Bintang Hari ini dalam temu bual telefon.





Hanya beberapa jam selepas tercetus khabar angin tentang mereka pagi ini, StarHaus menafikan laporan itu sebagai palsu, berkata ia "sukar untuk memanggil hubungan romantik."

"Kedua-dua meraka telah kenal antara satu sama lain untuk jangka masa yang panjang, dan ia seolah-olah seperti mereka mengambil berat antara satu sama lain melalui proses penggambaran 'City Hunter' yang ketat.  Memang benar bahawa mereka telah berdating antara satu sama lain," kata pegawai itu.



Jadi, dengan rasmi Lee Min Ho dan Park Min Young tengah bercinta! Harap ini dapat menjelaskan segala kekeliruan terhadap hubungan mereka!


0 comments :

Post a Comment

KLIK SEKALI SEHARI

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...