F WAN SHARMILA SEKSI ~ sPRing_kaRAt

Pages

Oct 6, 2011

WAN SHARMILA SEKSI

FILEM RAYA TAK JADIDia muncul seksi menampakkan bahagian paha pada majlis sidang media drama tarian, Tari Tirana.
Pemakaiannya di Majlis Anugerah Skrin dua tahun lalu diikuti Anugerah Bintang Popular Berita Harian 2010 turut mengundang bualan ramai.





Terbaru, Wan dikatakan tampil mengenakan pakaian menjolok mata pada Festival Antarabangsa Muzik, Seni dan Gaya 2011 (MASiF 2011) di ibu negara pada minggu lalu.
g8yyllwpczx3szmo9vil      WAN SHARMILA/TARI TIRANA /
Adakah Wan gemar mengenakan pakaian menarik perhatian ramai setiap kali terbabit atau dijemput menjayakan pelbagai aktiviti seni?
“Setiap kali menghadiri majlis atau program seni saya sentiasa memastikan pakaian yang dipakai sesuai dengan konsep selain selesa dan sedap mata memandang.
“Saya juga tahu batas dalam menggayakan pakaian.
“Berbeza bagi program pertunjukan fesyen, kadang kala saya diberi kebebasan untuk memilih pakaian yang hendak dipakai pada pertunjukan berdasarkan perbincangan dengan pereka fesyen. Jika saya selesa dan bersetuju mengenai jenis pakaian itu, baru saya akan memakainya,” katanya.
g8yyllwpczx3szmo9vil (1)
nh9iitjqhzwrif85rwk5 (1)

0 comments :

Post a Comment

KLIK SEKALI SEHARI

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...